februari 19, 2014

De zoektocht

De zoektocht ,

Goh als ik daar over denk dan gaan we ver terug .
Voor mijn gevoel ben ik altijd zo geweest maar die zoektocht
naar binnen is een reis op zich ..

Op zoek naar je intuïtie of het herkennen van je intuïtieve
Talenten, die we overigens allemaal hebben, kunnen ontwikkelen en verbaasd doen  staan
Hoe dichtbij het eigenlijk er van nature is .
Is een weg die we allemaal aangaan ieder op zijn eigen manier of via de route die op dat
moment in het leven past !

Ik merk de laatste maanden na mijn laatste trainingsweek , dat ik zoekende  ben
Laatst had ik met iemand een gesprek die mij er op attendeerde dat die zoektocht
Zal blijven
Mijn zoektocht en nieuwsgierigheid ligt op dit moment gefocusd op trance , trancespeaking
Mijn eigen circle op zetten , sitting in the power ... Focus focus focus daar is waar ik op dit
Moment zoekende in ben , bijzondere dingen gebeuren er in readings ,waar ik ooit zo onzeker over was , ligt een grote basis van vertrouwen !
Ineens heb je reading waar je in mee genomen word in een herinnering van een overleden dierbare waar ik nu een aantal maanden later nog van onderste boven ben !

De opening te maken om me eigen circle te starten , niet om voor een oefengroepje te oefenen , of voor een training nee mensen die bereid zijn om voor mij te gaan zitten , als experiment zonder verwachtingen ..
Ik zie het als " huiswerk"

Het jaar 2014 is dus het jaar van de zoektocht voor mij ..
Vrij open zonder verwachtingen ..

Hoe  anders als de eerste zoektocht in 2002

De zoektocht in het leven, is wat er bij hoort
Up and downs , vooroordelen van je omgeving , die het "gek" vind!

Trancemediumschap ik zelf vond het altijd vaag , ik kon er niet zo veel mee !
En kijk nu ineens wordt het geregeld , komen de juiste mensen op je pad ..
Die kracht bij kunnen zetten in de circle.

Ik ga het aan ,de zoektocht
Met de Circle of Love !

2014 is de zoektocht ,dit is de mijne
Zo heeft ieder zijn eigen weg, en route vertrouw erop dat waar je ook staat
Aards , spiritueel, je krijgt precies wat je aankan of nodig hebt !
Mischien niet altijd makkelijk ,en heb je het gevoel dat je stil staat die stilstand of
De stilte in jouw is de grootste groei !

Liefs Danielle Nijhuis ❤️



Geen opmerkingen:

Een reactie posten