februari 22, 2014

Tranen van een kind

Tranen van een kind ,

Diep ontroerd , staar ik voor me uit ..
Terug in gedachtes beelden flitsen voorbij .
Een litteken , en ineens is alles  helder en luid
Waarom voel ik de zelfde pijn als zij ?


Tranen van een kind
Zo niet bemind
Alleen en verlaten
Een knuffel kan niet baten

Diep ontroerd , staar ik voor me uit ..
Terug in gedachtes beelden flitsen voorbij .
Een litteken , en ineens is alles  helder en luid 
Waarom voel ik de zelfde pijn als zij ? 

Wat blijft zijn die tranen , tranen van verdriet .
Je probeerd te troosten, ook al helpt het niet !

De tranen van een kind
Zo niet bemind


Ieder kind heeft recht op geluk
Als ik nou een bloemetje pluk

Wees dan maar weer kind
Want je bent o zo bemind


22-2-2014
Danielle Nijhuis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten