februari 13, 2014

wakker liggen van het Voelen (typische dag van een HSPER)

Voelen,

Grotendeels van de dag ben ik aan het voelen,mijn sensor staat de hele dag "aan"

Gelukkig heb ik geleerd hoe ik de sensor aan het uit zet,niets is zo lastig om al die prikkels te verwerken,meerdere malen ben ik overprikkeld geweest en nog steeds is dit een thema in mijn leven .

Wat het gekke is dat als ik aan het 'invoelen ben in het mediumschap 'de sensor direct uitgaat ,wanneer de andere wereld vind dat 'genoeg voor nu is meegegeven,of de boodschap is overgebracht .

Teamwork met mijn Gidsen zo noem ik dat.

De afgelopen dagen ben ik uitgedaagd om niet overprikkeld te raken ,leren los te laten en niet te diep te voelen.

En wat is het toch lastig om privé de sensor uit te zetten ,want hoe fijn is het als je ook voor jezelf die sensor uit kan  zetten ,want hoe goed ik  het ook weet  lijkt  het wel alsof op sommige dagen het knopje van de sensor niet te vinden is,alsof ik het niet uit mag zetten *zucht*

soms zeg ik wel is hardop STOP DE GEDACHTE ...lange wandelingen met de hond is dan de volgende stap .


Prachtige het werken met je intuïtie ,maar soms mag het wel even wat minder .

Ik laat het los en vraag aan het universum dat als het de bedoeling is, dat ik  er iets mee moet doen of dat het voelen me iets te vertellen heeft me duidelijke signalen mag geven ,die helder en concreet zijn .
!!

typische dag van een HSPER ,want ja ook dat ben ik!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten