februari 21, 2014

Stil verlangen !

Stil verlangen ...!


Van kleins af aan is er een bepaald verlangen in mij ..
Jaren heeft het geduurd om er achter te komen wat dat stille verlangen dan was ,


Vele jaren levenservaring en cursussen ,is gedeeltelijk dat stille verlangen beantwoord .

Maar van de week kwam ik tot de conclusie dat nog niet alles helemaal beantwoord is .

De energie is pittig het draait het doet,onrust in de atmosfeer ..ik hoor van veel kanten dat bij veel mensen op veel vlakken onrust heerst .

De vraag is nu  wat gaan we hiermee doen ?
Goede vraag , ik niks in de stilte zitten ,het laten gebeuren ..
De kunst is om de dingen te laten zijn ,niet analyseren waarom iets gebeurt waarom je iets voelt !


Maar ja we zijn en blijven mensen en automatisch schiet je weer in je hoofd ,het gevoel dat je de grip kwijt bent ..


We zoeken vaak de antwoorden buiten ons zelf, zelfs ik raadpleeg wel is iemand om een inzicht of een handvat te krijgen .




Hoe lastig is het om hoofdzaken en gevoelszaken te onderscheiden .de begeleiding van de andere wereld is er ook voor om je te helpen ,maar als je vol zit in je hoofd is het lastig om alle losse stukjes op de plek te krijgen .

Probeer de komende tijd goed op je ademhaling te letten .je hoofd leeg te maken en te mediteren .
Vele vinden het prettig om te mediteren op muziek .

Dat is absoluut ontspannen maar ik wil je mee geven probeer het is in stilte dan zul je zien dat de stilte in jou ook komt ..mindfullnis is ook een fijne manier om terug bij je kern te komen





Sinds ik heb ervaren hoe het is het stille verlangen in jezelf te zoeken ,is het geen verlangen meer maar een "zijn"

Danielle Nijhuis






Geen opmerkingen:

Een reactie posten